†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
Всі дані наведено для стандартної колісної бази.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
Всі дані наведено для стандартної колісної бази.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
Всі дані наведено для стандартної колісної бази.
Land Rover виявив, що близькі особисті зв’язки, бажання досліджувати і жага до діяльності та навчання є основними факторами, які допомагають розвинути особисту стійкість. Ці риси утворюють вкрай важливі складові нової «формули» життєстійкості, виведеної Land Rover.
Проект Discovery є міжнародним дослідженням із вивчення впливу спалаху Covid-19 на сімейне життя. Ціллю міжнародного дослідження було розкриття особливостей поведінки, які сприяють розвитку стійкості, аби допомогти людям внести позитивні зміни до своїх життів.
Сер Кері Купер, професор із психології організацій та охорони здоров’я у бізнес-школі Манчестерського університету, пояснив: «Стійкість — це риса, якій можна навчитися і яку можна розвинути з часом, а проект Discovery показує, як поводяться справді стійкі люди».
Він відзначив, що результати дослідження показують, який потенціал для підвищення нашої здатності долати непрості ситуації криється за кількома відносно простими змінами способу життя.
Цікавою знахідкою стало те, що стійкість не є прерогативою керівників підприємств, політичних лідерів або військовослужбовців. Насправді, результати показали, що найстійкішими людьми упродовж останніх 12 місяців є пари пенсіонерів із позитивним упорядкованим життям, і яких регулярно відвідували онуки, коли це було можливо.
Відомий шукач пригод Беар Гріллс разом із консультантом із психічного здоров’я та колишнім англійським гравцем у регбі, — Джонні Вілкінсоном, — представили результи дослідження та обговорити, що означає стійкість для кожного з них.
Тісні стосунки з давніми друзями та членами сім’ї, жага до отримання нових навичок і бажання досліджувати та розуміти те, що нас оточує, є основними рисами, які у багатонаціональному дослідженні демонструють учасники з найвищими показниками життєстійкості*.
Беар Гріллс, шукач пригод та амбасадор Land Rover, зауважив, що Проект Discovery демонструє важливість тісного кола сім’ї, друзів та колег по роботі, на яких можна покластися у складній ситуації: «Цей дух спільноти та здатність вибратися на природу і дізнатися щось нове були для мене життєво необхідними складовими, які допомогли виробити стійкість. Не дивно, що це виявилося під час дослідження. І просто чудово, що автомобіль Land Rover Discovery робить можливим таку велику кількість щоденних сімейних пригод, які допомагають нам жити і процвітати у складні часи».
Всього лише у 7 % учасників дослідження зафіксовано «високий»* сукупний показник життєстійкості, проте здатність справлятися зі складними ситуаціями — це те, що ми можемо розвивати з часом, і це пояснює, чому люди, старші 65 років, удвічі частіше демонструють високу стійкість, аніж ті, кому 18–24 роки. Приблизно третина учасників продемонструвала «низький» показник життєстійкості, та результати показали, що особливості поведінки, поширені у цій групі, знаходяться по інший бік спектру.
Основна з них пов’язана з важливістю сім’ї. Більше половини з тих, хто продемонстрував високі показники життєстійкості, завжди надають перевагу проведенню часу зі своєю сім’єю над усім іншим — на 44 % більше за людей з низькою стійкістю. Стільки ж людей зазначили, що вони люблять відкривати для себе нові місця, водночас 72 % людей з високим показником стійкості знаходять радість у вивченні нового, що на 41 % більше, ніж у людей, з низьким показником.
Національні локдауни та соціальні обмеження примусили спільноти по всьому світі змінюватися та адаптуватися, 73 % учасників дослідження знайшли нове заняття, хобі або звичку з початку світової пандемії минулого року.
Учасники з найнижчими показниками стійкості з найбільшою ймовірністю почали нову діяльність, що дозволяє припустити, що ці люди робили цілеспрямовані зміни у відповідь на ситуацію. Насправді, як показав проект Discovery, більше половини людей (56 %) сказали, що вони більше турбувалися про своє психічне здоров’я від початку кризи, а 93 % людей, які почали нову діяльність, планують продовжувати її у 2021 році.
Окрім того, аналіз результатів виявив наступні тенденції:
Як покращити стійкість
Аналізуючи результати, отримані в рамах проекту Discovery, професор сер Кері Купер рекомендує такі основні кроки для розвитку впевненості у собі та життєстійкості:
Ставте цілі та задачі, щоб підтримувати власну мотивацію — це може бути будь-що, від великого проекту з виготовлення речей власноруч до приготування нового рецепту щотижня
У проекті Discovery, взяли участь близько 7000 сімей із різних країн. Дослідження було названо на честь Land Rover Discovery, — найбільш функціонального та найбільш універсального сімейного позашляховика у світі. Маючи 7 місць та фірмове розмаїття функціональності Land Rover, він створений, аби допомогти сім’ям отримувати більше від життя та ніколи не припиняти відкриттів.
Формула стійкості
Результати, отримані в межах проекту Discovery, підкреслюють три основні складові та особливості поведінки, що є спільними для людей із високим показником життєстійкості, завдяки чому Land Rover може вивести формулу стійкості.
R = 2F + EwP + SD
Де:
R = життєстійкість (Resilience)
2F = друзі та сім’я (Friends & Family)
Підвищене бажання долучитись до інших виділяє людей з високою життєстійкістю з-поміж інших — вони отримують задоволення від тісного кола друзів та сім’ї, які їх підтримують. Люди з високою стійкістю на 44 % імовірніше віддають перевагу часу з друзями та сім’єю, порівняно з учасниками дослідження, які мають низький показник.
EwP = інформаційне наповнення заради мети (Enrichment with Purpose)
Здобуття нових психологічних та фізичних навичок та зосередженість на діяльності із баченням кінцевої мети є ключем до життєстійкості. 72 % людей з високими показниками стійкості отримують задоволення від вивчення нового, що на 41 % більше, ніж в учасників дослідження з низькими показниками. 57 % людей з високими показниками серйозно сприймають фізичне здоров’я, що на 73 % більше, ніж у людей з низькими показниками життєстійкості.
SD = дух відкриття (Spirit of Discovery)
Відкриття нового та обізнаність щодо подій навколо сприяють стійкості. Більше половини людей з високими показниками стійкості люблять відкривати для себе нові місця, — на 41 % вище, ніж люди з низькою стійкістю, — і для них на 61 % більш імовірно мати активний інтерес до новин та поточних справ.
Щоб дізнатися більше про проект Discovery, натисніть тут:
https://media.landrover.com/project-discovery-report
*Виміряно за допомогою шкали швидкого вимірювання стійкості. Smith, B.W., Dalen, J., Wiggins, K., Tooley, E., Christopher, P. and Bernard, J. (2008). The Brief Resilience Scale: Assessing the Ability to Bounce Back. International Journal of Behavioral Medicine,15, 194-200. https://www.psytoolkit.org/survey-library/resilience-brs.html#refs
1 Land Rover довірив реалізацію проекту Discovery агенції C Space, що спеціалізується на залученні клієнтів та проведенні досліджень. Після першого етапу якісного відбору, було обрано репрезентативну вибірку з 7000 учасників з 7-ми країн, яких попросили заповнити детальний опитувальник. Участь у дослідженні не обмежувалася новими, існуючими або колишніми клієнтами Land Rover, до нього було залучено по 1000 учасників у кожній з наступних країн: США, Велика Британія, Китай, Німеччина, Франція, Італія та Іспанія.
Про C Space
C Space – всесвітня клієнтська агенція, яка проводить швидкий аналіз клієнтів та визначає необхідні зміни у бізнесі. Агенція C Space працює з низкою найбільш відомих світових брендів для залучення клієнтів у той спосіб, у який працюють компанії, і втілює у життя «зростання завдяки клієнтам». Завдяки побудові тривалих взаємовідносин із своїми клієнтами, вони залишаються актуальними для споживачів, створюючи кращий досвід для них, запускають успішні продукти та досягають лояльності. Агенція C Space має 450 клієнтів по всьому світі, її головні офіси розташовані у Бостоні та Лондоні, але вона також має представництва у Нью-Йорку, Сан-Франциско, Японії та Мехіко. Агенція C Space є частиною The Brand Consulting Group компанії Omnicom Group Inc. (Нью-Йоркська фондова біржа: OMC). Детальніше за посиланням www.cspace.com