†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
Всі дані наведено для стандартної колісної бази.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.<
Всі дані наведено для стандартної колісної бази.
Переглянути показники WLTP
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
Всі дані наведено для стандартної колісної бази.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
Всі дані наведено для стандартної колісної бази.
Легендарний Defender оновлюється: нові ліхтарі та колісні диски, деталі оздоблення, сучасна палітра кольорів. Комфорт за кермом: збільшений 13,1-дюймовий сенсорний екран, що забезпечує ще більш інтуїтивне керування інформаційно-розважальною системою
Гейдон, Велика Британія — 13 червня 2025 року: Модельний ряд нестримних позашляховиків Defender 4x4 став ще більш привабливим. Самобутність авто увиразнюють: оновлене оздоблення, удосконалений дизайн та сучасні технології у моделях із кузовом 90, 110 і 130, включно з високопродуктивним Defender OCTA.
Автомобілі отримали: новий дизайн фар з характерною світловою графікою при увімкненні, протитуманні фари в стандартній комплектації, задні ліхтарі з тонованими лінзами. Палітра сучасних кольорів для оздоблення екстер’єру, зокрема Woolstone Green і Borasco Grey, доповнена вдосконаленими деталями та новими матеріалами. У салоні — великий 13,1-дюймовий сенсорний екран для ще більш інтуїтивного керування інформаційно-розважальною системою.
Вперше для Defender¹ опціонально доступний адаптивний круїз-контроль для руху бездоріжжям – Adaptive Off-Road Cruise Control. Відтепер будь-які пригоди ще стануть ще комфортнішими.
Defender OCTA, новий герой бездоріжжя, буде доступний в ексклюзивному новому кольорі Sargasso Blue з додатковими акцентами Textured Graphite. Наприкінці 2025 року Defender OCTA та моделі з 5-літровим V8 можна буде замовити із матовою захисною плівкою Patagonia White.
«За більш ніж п’ять років на ринку Defender демонструє справжню історію успіху. Спадщина бренду починається з легендарної моделі Series I 1948 року, і сьогодні авто продовжують надихати власників по всьому світу, — зазначив Марк Кемерон, керуючий директор Defender. — Модельний ряд охоплює: від комерційного Hard Top до потужного Defender OCTA. Бренд прагне задовольнити попит, а оновлення — це черговий крок, щоб подорожі власників стали ще яскравішими. Оновлений дизайн, нові кольори та розширена лінійка аксесуарів стали логічним продовженням масштабної модернізації, яку Defender пройшов минулого року. Легендарна модель 4x4 сьогодні — краща, ніж будь-коли».
Defender зберігає свою міцну натуру, водночас отримавши елегантне оновлення. Нові передній і задній бампери мають оптимізовану поверхню й доступні у відтінках Silicon Silver або Carpathian Grey Satin — для більшості версій. Текстурований візерунок для вставок на капоті й бокових вентиляційних отворів надає автомобілю ще більш авантюрного вигляду. Нові центральні ковпачки для дисків глянсово-чорного кольору з логотипом Defender тепер доступні для всіх моделей.
Оновлені фари створюють характерну світлову графіку при увімкненні, тоді як нові задні ліхтарі із затемненими лінзами, встановлені врівень з кузовом. Вони забезпечують не лише чистий силует, а й кращу видимість вночі. Глянсова чорна решітка радіатора, яка тепер входить до стандартної комплектації, доповнена темним овальним логотипом.
Нові 22-дюймові семиспицеві легкосплавні диски Diamond Turned Dark Grey створені з увагою до кожної деталі. Також з’явилися нові кольори оздоблення кузова: Borasco Grey — насичений металевий сірий з виразним блиском, натхненний срібною копальнею Бораско в Каліфорнії; Woolstone Green — глибокий зелений із теплими відтінками алюмінію та жовтими мікрочастинками слюди, що додають кольору глибини й динаміки. Його назва відсилає до водоспаду Woolstone у Великій Британії.
Defender отримав новий 13,1-дюймовий сенсорний екран інформаційно-розважальної системи — тепер керування всіма основними функціями ще більш зручне як для водія, так і для пасажира на передньому сидінні. Екран розташований над оновленим ергономічним селектором передач, розташованим на приладовій панелі.
Сучасний дизайн центральної консолі забезпечить власникам максимальне використання простору. Розсувна секція дозволяє зберігати дрібні речі в закритому відділенні, водночас забезпечуючи доступ до глибшого нижнього відділення. У пакеті Signature Suite передбачені бічні кишені з вбудованими портами для заряджання гаджетів — щоб уникнути зайвих дротів у салоні. Також за бажанням можна обрати відкидне центральне сидіння для переднього ряду. Таким чином можна буде перевозити трьох пасажирів на передньому ряді сидінь — ця опція доступна для більшості версій².
Вперше Defender доступний із опціональним адаптивним круїз-контролем для руху бездоріжжям – Adaptive Off-Road Cruise Control¹. Ця технологія є еволюцією системи All Terrain Progress Control. Вона автоматично підтримує сталу швидкість на бездоріжжі, дозволяючи водію обрати бажаний рівень комфорту. Це зменшує навантаження в складних умовах і допомагає краще зосередитися на керуванні.
Окрім цього, Defender отримав нову систему контролю уваги – Driver Attention Monitor³. За допомогою камери вона відстежує погляд водія та надає аудіовізуальні сповіщення у разі втрати концентрації під час руху. Налаштувати її можна через меню налаштувань на дисплеї водія.
Defender OCTA — найпотужніший представник модельного ряду Defender, створений для максимальної динаміки. Захоплюючі враження від долання бездоріжжя забезпечують: 4,4-літровий двигун V8 з подвійним турбонаддувом потужністю 635 к.с., інноваційна підвіска 6D Dynamics, фірмові сидіння Body and Soul Seats і спеціальний режим OCTA.
Автомобіль став ще більш персоналізованим. До вже наявних кольорів Charente Grey та Petra Copper додано нові варіанти: Borasco Grey й абсолютно новий Sargasso Blue — з глибоким металевим блиском, натхненим водами Саргасового моря.
Окрім уже доступного фірмового матового захисного покриття, наприкінці 2025 року власники зможуть обрати новий варіант оздоблення — матову плівку Patagonia White. Її білий колір з матовим фінішем натхненний засніженими вершинами гір Санта-Крус у штаті Аризона. Таке оздоблення додасть авто яскравості та вишуканості. Новинка буде доступна не лише для Defender OCTA, а й для інших моделей Defender із 5-літровим двигуном V8.
Виразний зовнішній вигляд Defender OCTA підкреслено новимтекстурованим оздобленням Graphite, що надає найпотужнішій та найвитривалішій моделі Defender ще більш брутального характеру. Матова поверхня з високонасиченими металевими вкрапленнями створює відчуття справжньої розкоші. Ключові елементи оздоблення: передній і задній бампери, вставки вентиляційних отворів на капоті, окантування бічних повітрозабірників і двокомпонентний напис на капоті з оздобленням Phosphor Bronze.
Defender OCTA можна також замовити з акцентами із подрібненого вуглецевого волокна для екстер’єру та інтер’єру, матовим захисним покриттям. Доступно чотири варіанти оздоблення салону, а також нові варіанти коліс і шин, зокрема 20-дюймові ковані легкосплавні диски.
Зробити Defender по-справжньому унікальним можна з опційними пакетами аксесуарів: серед нових індивідуальних опцій є варіанти в чорному кольорі для експедиційного багажника на дах, поперечних рейлінгів та захисної передньої пластини. Задня накладка на пороги тепер також пропонується в темному кольорі, на додаток до наявного світлого кольору.
Висувні або фіксовані бічні підніжки зроблять зустріч із авто ще легшою. Позашляхові можливості Defender OCTA посилено завдяки інтегрованій лебідці з тяговим зусиллям 4 500 кг та захисним кожухом із подрібненого вуглецевого волокна. Defender 130 тепер може оснащуватись вбудованим повітряним компресором — ідеальне рішення для відновлення тиску в шинах після руху з пониженим тиском по м’якому ґрунту або піску. Крім того, оновлено матові чорні наклейки на капот — тепер на них з’явився новий напис Defender, який доступний для всіх версій кузова: 90, 110 і 130.
¹ Адаптивний круїз-контроль для руху бездоріжжям недоступний для Defender OCTA.
² Переднє відкидне сидіння недоступне для Defender OCTA.
³ Доступність системи контролю уваги Driver Attention Monitor залежить від ринку — для отримання актуальної інформації зверніться до офіційного дилера. У країнах, де діє регламент GSR II (General Safety Regulation II) та/або оцінювання NCAP, після кожного запуску двигуна система автоматично переходить у режим "High". На всіх інших ринках за замовчуванням вмикатиметься режим "Custom". Незалежно від ринку, налаштування, обрані водієм у режимі "Custom", зберігатимуться в пам’яті автомобіля. GSR II (General Safety Regulation II) — це законодавство в сфері безпеки, яке набрало чинності для нових моделей з 2022 року.
Спеціально розроблений, бажаний і довговічний Defender здійснює неможливе. Сучасний герой, що поважає минуле, але водночас передбачає майбутнє. Доступний у варіантах кузова 90, 110 і 130, що має до восьми місць. Кожен Defender харизматичний. Defender 110 доступний як електричний гібрид. DefenderHardTop — це справжній професіонал, доступний у двох варіантах кузова — 90 і 110, створений для подолання найскладніших умов. Суворий та розкішний DefenderOCTA уособлює міцну розкіш і є майстром екстремальної продуктивності, виводячи потужність на новий рівень як на дорозі, так і поза нею.
Як маяк свободи з 1948 року, Defender підтримує гуманітарну та природоохоронну роботу з Міжнародною федерацією товариств Червоного Хреста, Червоного Півмісяця та організацією TuskTrust. Основою бренду Defender є LandRover – знак довіри, заснований на 75-річному досвіді в галузі інноваційних технологій у світі позашляхових можливостей. Defender розроблений та виготовляється у Великій Британії. Реалізовується у 121 країні та належить до будинку брендів JLR.
*JLR постійно шукає шляхи вдосконалення специфікацій, дизайну та виробництва авто, запчастин і аксесуарів. Цей документ не є безпомилковим посібником щодо поточних специфікацій або їх доступності, як і пропозицією щодо продажу конкретного автомобіля чи аксесуара. Усі цифри є оцінкою виробника.