†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
Всі дані наведено для стандартної колісної бази.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
Всі дані наведено для стандартної колісної бази.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
Всі дані наведено для стандартної колісної бази.
Лідери продажів Land Rover – позашляховики Range Rover Evoque і Land Rover Discovery Sport – презентовані з унікальними спеціальними версіями. Ще ефективніші, з цифровим підключенням та найновішою інформаційно-розважальною системою Pivi. Вирізняються новими потужними бензиновим та дизельним м’якими гібридними двигунами.
Новий Range Rover Evoque Autobiography посідає перше місце у лінійці компактних моделей позашляховиків, втілюючи потужність та розкіш бренду упродовж 50 років. Флагманську версію Evoque Autobiography легко впізнати за елегантними акцентами екстер’єру та витонченим інтер’єром. Відтепер доступна плагін-гібридна версія як найбільш ефективний преміальний позашляховик.
«Range Rover Evoque Autobiography виправдовує очікування від бренду завдяки сучасності та вишуканості. Після презентації у 2010 році самобутній Evoque завоював увагу, а елегантні деталі, як-то оздоблення мідними літерами та акценти екстер’єру – підкреслюють витончений характер», – каже професор Джеррі МакГоверн, креативний директор Land Rover та офіцер Ордену Британської Імперії.
Після запуску плагін-гібридів P300e раніше у 2020 році, для Range Rover Evoque і Land Rover Discovery Sport відтепер доступно багато додаткових варіантів двигунів.
Новинками є 2 4-циліндрові дизельні двигуни Ingenium нового покоління з технологією м’якого гібриду (Mild Hybrid Electric Vehicle – MHEV). Завдяки Стартеру-генератору з ремінним приводом та акумуляторній батареї, м’які гібридні авто накопичують енергію, яка втрачається під час сповільнення ходу. Вона подається у зворотньому напрямку на 48вольтову батарею. Результат – плавніше виконання пуску/зупинки та споживання пального. У цьому одна з найбільших переваг електрифікованого автомобіля, ще й без потреби у заряджанні через підключення до мережі. Доступні з варіантами потужності 165 к. с. та 200 к. с., ці двигуни є ефективнішими за попередників. У Range Rover Evoque викиди CO2 становлять від 158 г/км, споживання пального – від 6 л/100 к솆. Пересування на Land Rover Discovery Sport – це викиди від 165 г/км та економія пального від 6,3 л/100 к솆. Ці показники можуть варіюватися залежно від умов навколишнього середовища, стилю водіння, навантаження тощо.
Перший 1,5-літровий 3-циліндровий бензиновий двигун Ingenium для Evoque – P160 – представлений з автоматичною 8-ступінчастою трансмісією та пропонує найнижчу вартість на модель. Цей двигун є тим самим, що живить плагін-гібрид P300e, і виробляє 160 к. с. (118 кВт) потужності та 260 Нм крутного моменту. Продуктивність та економічність досягаються завдяки полегшеній конструкції та компонуванню з переднім приводо솆.
Discovery Sport та Evoque доступні у варіантах з додатковими бензиновими двигунами: P200, P250 і P300, кожен з яких оснащений технологією м’якого гібриду.
Досвід виробника у діджитал сфері втілено у внутрішньому просторі обох авто через низку оновлень. Інтегровано Pivi – сучасну інформаційно-розважальну систему. Вона готова працювати одразу після увімкнення, затримок немає завдяки окремому плану управління даними та батареї. Бездротове оновлення програмного забезпечення здійснюється через вбудований в авто 4G модем. Оновлення ПЗ можна запланувати на будь-який зручний час.
Без відвідування дилерського центру, відтепер водій отримуватиме останні версії мап, додатків та функцій. Система завдячує новій архітектурі електричного транспортного засобу (Electrical Vehicle Architecture), доступна у стандартній версії Pivi або у більш вдосконаленому варіанті Pivi Pro, з вбудованою навігацією від S-специфікації†††.
Постійне відтворення медіафайлів та музичних треків стало простішим. Вперше безпосередньо до меню інформаційно-розважальної системи разом з даними* інтегровано додаток Spotify. А до Bluetooth одночасно підключаються два смартфони. Їх можна зарядити бездротовим способом онлайн, та ще й із функцією посилення сигналу**.
Британський виробник запропонував майбутнім власникам і браслет Activity Key 2-го покоління. Він зачинить та відчинить будь-які двері авто, навіть запустить двигун, просто перебуваючи поряд. Водостійкий та антиударний, браслет з рідкокристалічним дисплеєм зручно носити на руці та перевіряти час як на годиннику.
Алекс Хеслоп, керівник відділу електричного проектування компанії Jaguar Land Rover, пояснив трансформацію інформаційно-розважальної системи. Її осучаснили завдяки новій архітектурі електричного авто та системі Pivi. «Відтепер клієнти можуть скористатися перевагами системи, яка швидко реагує і така ж легка у використанні, як смартфон. Вона самостійно вдосконалюється, оновлюючи своє програмне забезпечення онлайн», – повідомив Алекс Хеслоп .
Сьогодні пасажири зможуть перевірити навіть якість повітря у салоні, за допомогою сенсорного екрана. Активувавши нову систему фільтрації повітря у салоні Cabin Air Filtration****, шкідливі дрібні часточки, алергени, пилок та навіть сильні запахи швидко зникають. Це підвищує самопочуття пасажирів та водія, особливо помітно у великих містах та зонах із активним дорожнім рухом. Ця система запроваджена додатково до вже існуючої функції іонізації повітря у салоні Cabin Air Ionisation. Вона відфільтрує навіть мікрочастинки PM2.5 і менше. Для запуску системи фільтрації потрібно активувати режим «Очистити» (Purify), додатково вона відстежуватиме стан повітря всередині салону відносно повітря ззовні. На сенсорному екрані можна пересвідчитися, що повітря всередині чистіше, ніж ззовні.
Інші технологічні вдосконалення – це повний комплекс функцій вдосконаленої системи допомоги водієві (Advanced Driver Assistance) для Discovery Sport. Саме вона отримала п’ятизірковий рейтинг за оцінкою комітету Euro NCAP – європейської програми оцінки безпеки автомобілів. В авто, нова система для попередження зіткнення позаду (Rear Collision Monitor) постійно відстежує через радари стан дороги позаду авто. Насамперед, потенційно це зменшує кількість серйозних ушкоджень пасажирів. А поглянувши на 3Dкамеру кругового огляду, водій бачить ситуацію навколо авто на швидкості аж до 30,5 км/год. Так виробник спростив власникам маневрування і пересування у складних умовах дорожнього шляху.
Ці нові системи доповнюють технології ClearSight Ground View та ClearSight Rear View Mirror. Технологія розумних камер об’єднує зображення, отримані з простору під капотом, а інша дозволяє змінювати режим роботи дзеркала заднього виду – класичний режим дзеркала та вивід зображення з камери на дзеркало для покращення видимості