†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
Всі дані наведено для стандартної колісної бази.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
Всі дані наведено для стандартної колісної бази.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
Всі дані наведено для стандартної колісної бази.
Розширення кузовного цеху JLR у Гейлвуді (Halewood) до 32 364 кв. м.
3 жовтня 2024 року: JLR інвестує 500 млн фунтів стерлінгів для трансформації історичного заводу в Гейлвуді. Електромобілі вироблятимуть одночасно з наявними моделями з двигунами внутрішнього згоряння (ДВЗ) та гібридами.
Побудований у 1963 році для виробництва Ford Anglia, завод Гейлвуд (Halewood) трансформується для ери електромобілів. Уже інвестовано 250 млн фунтів стерлінгів, а за останні 12 місяців на трансформацію витрачено понад мільйон годин будівельних робіт. Територія заводу розширена на 32 364 кв. м. для виробництва середньорозмірних електричних позашляховиків класу люкс на новій платформі електричної модульної архітектури (EMA).
Історичний завод оснащений: новими лініями складання електромобілів, 750 автономними роботами, калібрувальними установками ADAS, технологією лазерного вирівнювання для ідеальної підгонки деталей і новітніми хмарними цифровими системами управління заводом для нагляду за виробництвом, створюючи «фабрику майбутнього».
Ця інвестиція є наступним кроком реалізації стратегії JLR – Reimagine. До 2030 року передбачена електрифікація всіх брендів JLR. Мета – досягнути нульового рівня викидів вуглецю в ланцюжку постачання, продуктах та операціях до 2039 року.
Електрифікація займає центральне місце в стратегії, і Гейлвуд має приголомшливе майбутнє: на заводі одночасно вироблятимуть моделі ICE (автомобілі з двигунами внутрішнього згоряння), PHEV (плагін-гібриди) та BEV (електромобілі). Згодом завод стане першим підприємством JLR із виробництва лише електромобілів.
Барбара Бергмайєр, виконавчий директор із промислових операцій, зазначила, що Гейлвуд був серцем і душею JLR на північному заході Англії упродовж більш ніж двох десятиліть, виробляючи автомобілі, як-от Range Rover Evoque та Discovery Sport. «Гейлвуд стане першим підприємством із виробництва лише електромобілів, і це є свідченням блискучих зусиль наших команд і постачальників, які спільно працювали над оснащенням заводу технологіями, необхідними для виробництва розкішних електромобілів світового класу», – сказала Б.Бергмайєр
Додаткові роботи з трансформації для розміщення електромобілів різних розмірів передбачають:
Переосмислення концепції сталого розвитку
Для досягнення нульового рівня викидів вуглецю до 2039 року, JLR також зосередилася на максимальному використанні відновлюваних джерел енергії.
Планується встановити 18 000 фотоелектричних панелей, які вироблятимуть 8600 ГВт·год енергії. Це становить 10 % від загального енергоспоживання на підприємстві.
Завдяки поєднанню відновлюваних джерел енергії, переходу на інші види пального та енергоефективних продуктів, JLR прагне зменшити промислові викиди в Гейлвуді на 40 000 тонн CO2e, що є частиною цілей щодо нульового рівня викидів вуглекислого газу.
Перекваліфікація персоналу для виготовлення електромобілів
У межах програми JLR «Програма майбутніх навичок» компанія щорічно інвестує 20 млн фунтів стерлінгів у всі свої підприємства. Це потрібно, щоб дати можливість співробітникам змінити кар’єру та отримати життєво важливі навички роботи з новими системами, технологіями і процесами, які відіграють важливу роль у майбутньому автомобільного виробництва та інжинірингу.
У межах проекту JLR відкриває новий навчально-тренувальний центр у Гейлвуді, де колеги навчатимуться працювати з автомобілями на різних етапах виробничого циклу.
Водночас основна увага приділятиметься навчанню з високовольтним обладнанням (HVT), пов’язаним із процесами збирання акумуляторних батарей. 1600 співробітників пройшли HVT, і ще 100 працівників мають пройти навчання.
Цифрова екосистема
Нова технологія уможливлює автоматизоване встановлення дверей на транспортні засоби, використовуючи сучасні лазерні вимірювання. А це – точне припасування кожної двері до кузова із гарантією виняткової якості оснащення.
Оскільки JLR прагне впровадити інноваційні технології автономного водіння на основі штучного інтелекту та підключених сервісів у своїх автомобілях наступного покоління, на заводі в Гейлвуді з’явилися нові стенди для калібрування вдосконаленої системи допомоги водієві (Advanced Driver Assistance System (ADAS)). Вони здатні вимірювати реакцію ADAS, щоб гарантувати – кожен автомобіль виїжджає з найбезпечнішим рівнем калібрування для майбутнього автономного водіння.
Оскільки нові виробничі лінії завершили перші тестові збірки корпусів EMA (електричної модульної архітектури), JLR продовжить тестувати та оптимізувати нову техніку та технології перед початком виробництва EMA.
Про Гейлвуд:
Побудований у 1962 році завод є спеціалізованим виробничим майданчиком. У 1963 році було розпочато виробництво Ford Anglia, а у 2001 році – Jaguar X-Type: на заводі виготовили перший повноприводний Jaguar та перший дизельний Jaguar. Freelander 2 був першим автомобілем JLR з технологією стоп-старт. Range Rover Evoque (2011 р.) став найшвидше продаваним RR усіх часів – 100 тис. за перший рік. Кількість працівників потроїлася, щоб задовольнити попит. У 2014 році Discovery Sport вийшов на ринок як найбільш універсальний сімейний позашляховик.
Завод у Гейлвуді продовжить виробництво автомобілів Range Rover Evoque та Discovery Sport із ДВЗ та гібридних моделей, а також майбутніх моделей BEV. Завод стане першим підприємством JLR з виробництва виключно електромобілів. У червні 2024 року компанія JLR запустила програму технічної підтримки виробництва, у межах якої колеги отримують навички інженерії та розв’язання проблем під час дворічного ротаційного стажування. Це дає змогу здобути кваліфікацію інженера-технолога. Завдяки навчанню у форматі 1-2-1 на цю програму вже зараховано 15 працівників, які готуються до обслуговування технології виробництва Гейлвуд наступного покоління.
Про JLR:
Стратегія Reimagine (Переосмислення) від JLR має на меті втілити в дизайні сучасну розкіш, засновану на сталому розвитку. Компанія трансформується, орієнтуючись на нульовий рівень викидів вуглецю в ланцюжку постачання, продуктах та операціях до 2039 року. Розроблено дорожню карту для скорочення викидів у всіх операціях і ланцюжках створення вартості до 2030 року за допомогою затверджених, науково обґрунтованих цілей. Електрифікація займає центральне місце в цій стратегії, і до кінця десятиліття бренди Range Rover, Discovery, Defender матимуть по одній повністю електричній моделі, а Jaguar буде повністю електричним. JLR — британська компанія з двома проектними та інженерними майданчиками, трьома підприємствами з виготовлення автомобілів, центром виробництва двигунів і центром складання акумуляторних батарей у Великій Британії. Автомобільні заводи знаходяться у Бразилії, Індії, Австрії, Китаїта Словаччині, а також сім технологічних центрів у всьому світі. Jaguar Land Rover є дочірньою компанією Tata Motors Limited, що входить до складу Tata Sons.