†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
Всі дані наведено для стандартної колісної бази.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
Всі дані наведено для стандартної колісної бази.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
Всі дані наведено для стандартної колісної бази.
50 років історії: після дебюту 1970 року та років інновацій у сфері виробництва позашляховиків, 2020 року Range Rover відзначає ювілей бренду.
— Святкування золотого ювілею: майстер снігових інсталяцій Саймон Бек створив унікальну графіку «50 років Range Rover» діаметром 260 м на майданчику у випробувальному центрі Land Rover у Швеції
— Потужність чотирьох: родина розкішних авто включає моделі Range Rover, Range Rover Sport, Range Rover Velar та Range Rover Evoque, доповнені лінійкою преміальних комплектацій SV
— Зірковий потенціал: чемпіон світу з боксу у важкій вазі Ентоні Джошуа випробував легендарні авто на крижаній поверхні за кермом 4-х останніх моделей Range Rover SV
Land Rover відзначає золотий ювілей Range Rover, створивши у своєму шведському випробувальному центрі в Ар’єплузі гігантський витвір снігового мистецтва. Інсталяція завширшки 260 м розміщена у центрі майданчика на треку, де всі моделі Land Rover проходять випробування.
Для ідеальних умов тестування та оцінювання моделей центр Land Rover в Ар’єплузі використовує замерзле озеро. Спеціально до ювілею Land Rover відомий майстер снігових інсталяцій Саймон Бек створив логотип площею 53,092 кв м, пройшовши понад 45 000 кроків запорошеною поверхнею майданчика у супроводі четвірки останніх моделей Range Rover SV.
Починаючи з 2014 року експерти центру Special Vehicle Operations відповідають за виробництво ексклюзивних і найшвидших моделей Range Rover за всю історію цього позашляховика. Удосконалена розкіш, динаміка та функціональні можливості лінійки SV є вершиною досконалості від Range Rover.
В Ар’єплузі знаходиться й академія Jaguar Land Rover Ice Academy, де клієнти можуть відчути незабутні емоції від динамічного керування на крижаній поверхні, перебуваючи під наглядом інструкторів світового рівня. Із нагоди 50-ти річчя Range Rover чемпіон світу з боксу у важкій вазі Ентоні Джошуа спробував кермувати в екстремальних умовах, вивчаючи мистецтво зимового водіння під професійним наглядом викладачів Академії.
Ентоні Джошуа поділився, що вже чекає на червень – адже Range Rover святкуватиме 50-ту річницю, а він захищатиме чемпіонські пояси. «Я вирушу до Лондона на наступний бій із Кубратом Пулєвим 20 червня на своєму новому персоналізованому Range Rover SVAutobiography – ефектнішої появи годі бажати. Ніщо не порівнюється з комфортом і можливостями цього авто – я вважаю це результатом п’яти десятиліть досвіду», – коментує чемпіон.
Родина автомобілів Range Rover відзначатиме 50 років інновацій у червні, що припадає на річницю презентації дводверного Range Rover у 1970 році. Відтоді Range Rover Sport, Range Rover Evoque та Range Rover Velar розширили лінійку до 4-х найбажаніших позашляховиків у світі.
Перший автомобіль Range Rover був повнопривідним позашляховиком, оснащеним антиблокувальною системою гальм, електронним контролем тяги та автоматичною електронною пневматичною підвіскою. У 2012 році Range Rover перед рештою повнорозмірних позашляховиків міг похизуватися інноваційною алюмінієвою архітектурою кузова. 2015 року Range Rover став першим авто, оснащеним All-Terrain Progress Control – новітньою системою підтримки обраної швидкості під час руху бездоріжжям. Сьогодні вона доступна для всієї лінійки автомобілів Land Rover.
Професор Джеррі МакГоверн, креативний директор Land Rover та офіцер Ордену Британської Імперії, зазначив: «За п’ять десятиліть Range Rover перетворився на найбажаніший розкішний позашляховик у світі. Поєднання витонченого дизайну та функціональних можливостей дозволило заволодіти серцями клієнтів в усьому світі».
Команда інженерів та дизайнерів Land Rover SV застосувала унікальні знання у лінійці Range Rover. В Ар’єплузі на треках крижаного озера Ентоні Джошуа випробував 4 автомобілі:
— Range Rover SVAutobiography – найелегантніший серед решти моделей, із подовженою колісною базою, сидіннями класу Executive у стилі сидінь у літаках, задніми дверима з функцією примусового зачинення та широким вибором двигунів, включно із заряджанням від зовнішнього джерела живлення (плагін-гібридні двигуни PHEV);
— Range Rover SVAutobiography Dynamic – Range Rover SVAutobiography Dynamic зі стандартною колісною базою, вишуканим інтер'єром та швидкісним двигуном V8 із нагнітачем та потужністю 565 к.с. – для поєднання орієнтованої на водія динаміки, розкоші та функціональних можливостей на всіх типах поверхонь;
— Range Rover Sport SVR – лідер за продажами серед моделей лінійки SV, найшвидший та найдинамічніший автомобіль за всю історію Land Rover. Останній Range Rover Sport SVR потужністю 575 к.с. розганяється від 0 до 100 км/год за 4,5 секунди та досягає максимальної швидкості 283 км/год;
— Range Rover Velar SVA Dynamic – відзначений нагородою «Автомобільний дизайн року 2018», переоснащений для підвищеного комфорту та динаміки, з оптимальною комплектацією забезпечує легку та приємну подорож.
Відеоролик із випробуванням автомобілів чемпіоном Ентоні Джошуа за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=-k4mkhK-6dU&feature=youtu.be
Детальніше про спеціально замовлений для Ентоні Джошуа Range Rover SVAutobiography за посиланням
https://bit.ly/3d6f3D4