†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
Всі дані наведено для стандартної колісної бази.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.<
Всі дані наведено для стандартної колісної бази.
Переглянути показники WLTP
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
Всі дані наведено для стандартної колісної бази.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
Всі дані наведено для стандартної колісної бази.
Defender, британський пригодницький бренд класу люкс, із 2026 року змагатиметься із заводською командою в «Дакарі» в межах трирічної кампанії Чемпіонату світу з ралі-рейдів ФІА (W2RC)
Біша, Саудівська Аравія, 6 січня 2025 року: Defender братиме участь у Чемпіонаті світу з ралі-рейдів ФІА (W2RC). Разом із заводською командою боротиметься за перемогу у «Дакарі» — найскладнішому в світі змаганні з позашляхового автоспорту.
Починаючи з 2026 року, трирічна заводська програма Defender складатиметься із двох автомобілів. Вони братимуть участь у всіх п’яти етапах W2RC. Третій автомобіль щороку братиме участь у «Дакарі» — головному змаганні чемпіонату.
З 2026 по 2028 рік у межах ралі «Дакар» і повноцінних перегонів W2RC автомобілі Defender змагатимуться в категорії для серійних автомобілів — «Сток» ФІА. У 2026 році оновлять спортивний і технічний регламенти цієї важливої категорії. Це значно підвищить її конкурентоспроможність і зробить ідеальною платформою для демонстрації виняткових можливостей і довговічності Defender.
«„Дакар-2025“ починається сьогодні. Defender уже тут, демонструє свої можливості та довговічність завдяки офіційному партнерству, — зазначив Марк Кемерон, виконавчий директор Defender. — У найближчі 12 місяців належить виконати велику роботу, але, оскільки тестування і розробка заводської програми Defender ідуть повним ходом, команда вже готується до грандіозної автоспортивної пригоди, яка почнеться у 2026 році».
Defender створений для «Дакару». Властиві йому функціональні можливості і спеціально розроблена архітектура D7x, де x означає «екстрим», базуються на полегшеній алюмінієвій конструкції монокока, що створює жорстку структуру кузова. Вона утричі жорсткіша за традиційні конструкції кузова на рамі. Забезпечує ідеальну основу для роботи в екстремальних умовах «Дакару».
Наразі здійснюється комплексна програма підготовки Defender до змагань. ЇЇ кульмінацією стануть змагальні тести восени 2025 року. Після цього відбудеться повноцінний командний старт напередодні «Дакару-2026».
Джеймс Барклай, виконавчий директор JLR Motorsport, зазначив: «Я називаю „Дакар“ Еверестом автоспорту. Це буде неймовірна пригода як з людського, так і з інженерного погляду. Команда вже старанно працює над розробкою Defender відповідно до нових «стокових» правил ФІА W2RC на 2026 рік, які дозволять створити таку конкурентоспроможну категорію. Разом з ФІА, ASO та іншими виробниками ми сформували ці нові регламенти. Вони відкривають нову захопливу главу в історії «Дакару», W2RC і ралі-рейдів загалом. Я з нетерпінням чекаю, щоб незабаром повідомити вам більше новин про наш Defender для ралі-рейдів, який перебуває в стадії розробки».
Хоча Defender не братиме участі в «Дакарі» до 2026 року, він відіграватиме ключову роль у ралі 2025 року як офіційний автомобільний партнер заходу. Від початку в Біші, Саудівська Аравія, і закінчуючи в Шубайті, захід супроводжуватиме парк із 20 Defender. На авто перевозитимуть представників перегонів та VIP-преси. Ще 6 високоспеціалізованих розвідувальних автомобілів
Defender організатори ралі «Дакар» використають для планування маршрутів змагань 2026, 2027 і 2028 років.
Про Defender
Спеціально розроблений, бажаний і довговічний Defender здійснює неможливе. Сучасний герой, що поважає минуле, але водночас передбачає майбутнє. Доступний у варіантах кузова 90, 110 і 130, що має до восьми місць, кожен Defender харизматичний. Defender 110 доступний як електричний гібрид. Як маяк свободи з 1948 року, Defender підтримує гуманітарну та природоохоронну роботу з Міжнародною федерацією товариств Червоного Хреста та Червоного Півмісяця. Основою бренду Defender є Land Rover – знак довіри, заснований на 75-річному досвіді в галузі інноваційних технологій у світі позашляхових можливостей. Defender розроблений та виготовляється у Великій Британії. Реалізовується у 121 країні та належить до будинку брендів JLR разом із Range Rover, Discovery та Jaguar.